LinusBeastani

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

N Y B L O G G W Ä H.~

Av Linus Beastani - 11 juni 2013 15:28

Gjort en ny blogg nu då som jag kan fördriva lite tid med :D

Här kommer jag skriva lite om vad jag gör på dagarna, mina intressen, film/musik tips osv ^_^

Hoppas ni gillar det iaf,

Jag vet redan inte ens vad jag ska skriva om, men jag kan ju börja med vad som har hänt dom senaste dagarna :)

I onsdags gjorde jag inte så mkt, såg sista delen av en anime serie vid namn Sailor moon och det var awesome :3

sen i torsdags så skrev jag min första engelska egna låt, sen träffade jag Sara Friman några minuter vilket var rätt trevligt, sen for jag hem typ och inte gjorde någonting alls resten av dagen xd

I fredags fyllde min lillebror 7 år så vi firade honom hela dagen, i present fick han pokemon kort som JAG gav honom, känner mig som en lite sådär halv snäll storebror! :D

I lördags skulle jag ha träffat Evelina Nyström men det blev inget av det :(((

för var tvungen att fixa en massa saker och så, sen var det lite sent med tanke på att hon bor en ganska lång bit ifrån mig så ja :((( 

Så istället för att sitta hemma och dö helt forever alone så åkte jag och träffade Sara ett tag & vi gick på en marknad typ och hade det allmänt trevligt, 

i slutet såg vi på en dans typ, några vinkade åt henne att gå dit till dom men nehej, hon stannade kvar, jag tror inte hon ville dansa inför så mycket folk :C 

annars var det awesome :3

i söndags for jag och skulle träffa Evelina men SJÄLVKLART hade jag glömt bort att hon och hennes familj skulle åka till deras sommarstuga så då satt jag där på stationen HELT FOREVER ALONE.

Efter typ 2 timmars väntan kom jag på att jag känner mer folk där så jag bad en awesome kompis åka dit och underhålla mig hela dagen så det blev helt okei ändå :D

Fast jag känner ångest över att vi inte kunde ses, 

Hoppas verkligen vi hinner göra det om ett tag iaf, 

Det kommer bli bäst, det känner jag på mig ^_^ 

Aja, det var allting, hare fett bra n_n 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 23:17

Helt sjukt trött nu alltså, funderar starkt på att gå och sova,  hade fixat allt till imorgon och skulle borsta tänderna och allt sånt man gör innan,  OCH TRO FAN INTE ATT JAG BLIR AS PIGG OCH INTE KAN SOVA ._____. aja, snackar med älskling i t...

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 17:25

idag har jag inte gjort just något alls,  mest tagit det lugnt, börjat skriva lite på en ny låt också, känns sjukt bra :) men jag har även lekt lite med mina småsyskon, sjukt trevligt och underhållande,  sen har jag försökt klara levlar i candy...

Av Linus Beastani - 21 juni 2013 08:50

Ett ögonblick jag inte  kommer glömma på riktigt länge eller till och med aldrg är mina första dagar här i Sverige.. Jag kom hit i april eller maj år 2005,  jag gjorde det i hopp om en bättre utbildning, bättre liv och en bra  framtid som sku...

Av Linus Beastani - 20 juni 2013 18:36

Jag har inte så många intressen men dom jag har brinner jag verkligen för,  Mina största intressen är framförallt musik och kampsport (judo)   Musik har jag hållt på med i 2 år typ och jag började med det för att jag  ville förändra mig sjä...

Av Linus Beastani - 19 juni 2013 23:30

Idag har jag inte gjort någonting alls typ,  iallafall det jag gjorde var att jag och en kompis skulle köra moppe typ, fast det gick inte direkt sådär jätte bra.. för alltså det blev typ såhär,   att jag skulle skjutsa honom och så,  det gi...

Presentation


Chululu, nemen hei :D
Skaffade en blogg igen,
Love it or hate it but I hope u like it guys :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards