LinusBeastani

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

D A G 4 - D E T H Ä R Å T J A G I D A G.

Av Linus Beastani - 18 juni 2013 11:42

Eftersom att jag fortfarande är lite sådär halv sjuk så har jag inte så stor

matlust så äter inte så mycket men jag åt iallafall lite, 

jag och en kompis åt sushi vilket var sjukt länge sen sist 

så det var awesome ^_^


Lite tråkigt inlägg men finns inte så mycket att skriva om vad jag åt, 

kommer med mer uppdateringar senare idag så ni får ha det så bra så

höres vi mer senare, 

pusshäi. :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 23:17

Helt sjukt trött nu alltså, funderar starkt på att gå och sova,  hade fixat allt till imorgon och skulle borsta tänderna och allt sånt man gör innan,  OCH TRO FAN INTE ATT JAG BLIR AS PIGG OCH INTE KAN SOVA ._____. aja, snackar med älskling i t...

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 17:25

idag har jag inte gjort just något alls,  mest tagit det lugnt, börjat skriva lite på en ny låt också, känns sjukt bra :) men jag har även lekt lite med mina småsyskon, sjukt trevligt och underhållande,  sen har jag försökt klara levlar i candy...

Av Linus Beastani - 21 juni 2013 08:50

Ett ögonblick jag inte  kommer glömma på riktigt länge eller till och med aldrg är mina första dagar här i Sverige.. Jag kom hit i april eller maj år 2005,  jag gjorde det i hopp om en bättre utbildning, bättre liv och en bra  framtid som sku...

Av Linus Beastani - 20 juni 2013 18:36

Jag har inte så många intressen men dom jag har brinner jag verkligen för,  Mina största intressen är framförallt musik och kampsport (judo)   Musik har jag hållt på med i 2 år typ och jag började med det för att jag  ville förändra mig sjä...

Av Linus Beastani - 19 juni 2013 23:30

Idag har jag inte gjort någonting alls typ,  iallafall det jag gjorde var att jag och en kompis skulle köra moppe typ, fast det gick inte direkt sådär jätte bra.. för alltså det blev typ såhär,   att jag skulle skjutsa honom och så,  det gi...

Presentation


Chululu, nemen hei :D
Skaffade en blogg igen,
Love it or hate it but I hope u like it guys :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards