LinusBeastani

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

D A G 8 - E T T Ö G O N B I C K.

Av Linus Beastani - 21 juni 2013 08:50

Ett ögonblick jag inte  kommer glömma på riktigt länge eller till

och med aldrg är mina första dagar här i Sverige..

Jag kom hit i april eller maj år 2005, 

jag gjorde det i hopp om en bättre utbildning, bättre liv och en bra 

framtid som skulle vänta, 

jag trodde inte folk här skulle acceptera mig så bra som ni gjorde 

och det betyder än idag sjukt mycket för mig, 

jag har fått gå igenom vissa saker för min bakgrund och för att jag är

utländsk men det är sånt man får ta,

jag värdesatte er högre än mig själv för att ni är född här och varför

jag gjorde det vet jag inte ens själv..


jag ska inte gå in så djupt inom detta men det här är ett ögonblick som

föralltid kommer finnas kvar inom mig, 

ni som läser det här kanske inte tycker det verkar vara så speciellt men 

för mig så är det mycket större än vad många av er kan föreställa sig^^



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 23:17

Helt sjukt trött nu alltså, funderar starkt på att gå och sova,  hade fixat allt till imorgon och skulle borsta tänderna och allt sånt man gör innan,  OCH TRO FAN INTE ATT JAG BLIR AS PIGG OCH INTE KAN SOVA ._____. aja, snackar med älskling i t...

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 17:25

idag har jag inte gjort just något alls,  mest tagit det lugnt, börjat skriva lite på en ny låt också, känns sjukt bra :) men jag har även lekt lite med mina småsyskon, sjukt trevligt och underhållande,  sen har jag försökt klara levlar i candy...

Av Linus Beastani - 20 juni 2013 18:36

Jag har inte så många intressen men dom jag har brinner jag verkligen för,  Mina största intressen är framförallt musik och kampsport (judo)   Musik har jag hållt på med i 2 år typ och jag började med det för att jag  ville förändra mig sjä...

Av Linus Beastani - 19 juni 2013 23:30

Idag har jag inte gjort någonting alls typ,  iallafall det jag gjorde var att jag och en kompis skulle köra moppe typ, fast det gick inte direkt sådär jätte bra.. för alltså det blev typ såhär,   att jag skulle skjutsa honom och så,  det gi...

Av Linus Beastani - 18 juni 2013 19:47

Kärlek kan ju vara olika saker för tex man kan ha kärlek till en bästavän, sin familj, sitt husdjur eller till sin tjej/kille,  i detta sammanhang antar jag det handlar om kärlek till en annan människa,  eller till sin familj.   om man har kä...

Presentation


Chululu, nemen hei :D
Skaffade en blogg igen,
Love it or hate it but I hope u like it guys :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards