LinusBeastani

Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

B A R A F Ö R A T T

Av Linus Beastani - 14 juni 2013 15:04

Idag har jag inte gjort så mycket eftersom att jag fortfarande är lite sådär halv sjuk och så men det jag har gjort är iallafall att jag har lärt mig "It becomes different" på gitarr och jag har även lärt mig texten utantill, 

sen så har jag börjat titta på en anime serie som heter "Black lagoon" som verkar vara awesome så efter att jag har skrivit klart detta inlägget så ska jag fortsätta att titta på den ^_^


Det finns ganska mycket som jag stör mig på, 

vissa saker jag stör mig på är falska personer, 

såna som säger att dom vill ens bästa och alltid finns där MEN när det väl gäller så finns dom ingenstans alls OCH DOM FÖRVÄNTAR sig sedan att man alltid ska finnas där för dom när det blir minsta lilla problem, 

och dom tror att ett förlåt gör allting så mycket bättre men det är inte alltid det är så enkelt så ska ni bli förlåtna så måste ni kämpa lite för det,


Har ni lyckats att få mitt förtroede så försök att behålla det för jag kan säga att få mitt förtroende är inte det lättaste att få, jag kan medge att jag kan förlåta vissa saker väldigt lätt men bara för det så betyder det ju inte att mitt förtroende är så lätt att få och kunna behålla?

Förtroendet är som ett suddgummi, 

gör du många misstag så minskar det med tiden.


Känner mig redan sådär lite halv nervös inför min resa till London som jag ska göra nu i sommar, 

vet inte varför jag är nervös egentligen men aa..

Det går ju som det går, men jag är sjukt taggad iallafall :D


Många av er vet vilka val jag har varit tvungen att göra i mitt liv och vissa av dom är jag mer stolt över att jag gjorde än andra, 

mitt val om musiken är något jag är otroligt glad över att jag valde att fortsätta med, 

jag började förändra mig själv och det blev inte mycket bättre för mig utan för både vänner och familj också,

jag kunde släppa allt från förut och bli en bättre person är förr och det är något folk i dagens samhälle verkar ha glömt bort att man kan göra..

men det val jag gjorde om vilka jag ville umgås med och så ångrar jag faktiskt ibland,

saker vissa personer riktigt mycket..


bara för att jag är snäll buder jag på några ego bilder ^_^



 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 23:17

Helt sjukt trött nu alltså, funderar starkt på att gå och sova,  hade fixat allt till imorgon och skulle borsta tänderna och allt sånt man gör innan,  OCH TRO FAN INTE ATT JAG BLIR AS PIGG OCH INTE KAN SOVA ._____. aja, snackar med älskling i t...

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 17:25

idag har jag inte gjort just något alls,  mest tagit det lugnt, börjat skriva lite på en ny låt också, känns sjukt bra :) men jag har även lekt lite med mina småsyskon, sjukt trevligt och underhållande,  sen har jag försökt klara levlar i candy...

Av Linus Beastani - 21 juni 2013 08:50

Ett ögonblick jag inte  kommer glömma på riktigt länge eller till och med aldrg är mina första dagar här i Sverige.. Jag kom hit i april eller maj år 2005,  jag gjorde det i hopp om en bättre utbildning, bättre liv och en bra  framtid som sku...

Av Linus Beastani - 20 juni 2013 18:36

Jag har inte så många intressen men dom jag har brinner jag verkligen för,  Mina största intressen är framförallt musik och kampsport (judo)   Musik har jag hållt på med i 2 år typ och jag började med det för att jag  ville förändra mig sjä...

Av Linus Beastani - 19 juni 2013 23:30

Idag har jag inte gjort någonting alls typ,  iallafall det jag gjorde var att jag och en kompis skulle köra moppe typ, fast det gick inte direkt sådär jätte bra.. för alltså det blev typ såhär,   att jag skulle skjutsa honom och så,  det gi...

Presentation


Chululu, nemen hei :D
Skaffade en blogg igen,
Love it or hate it but I hope u like it guys :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards