LinusBeastani

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

D A G 5 - VA D Ä R K Ä R L E K ?

Av Linus Beastani - 18 juni 2013 19:47

Kärlek kan ju vara olika saker för tex man kan ha kärlek till en bästavän, sin familj, sitt husdjur eller till sin tjej/kille, 

i detta sammanhang antar jag det handlar om kärlek till en annan människa, 

eller till sin familj.


om man har kärlek till en annan människa,

alltså om man har en flickvän/pojkvän så kan det ju försvinna efter ett tag

eftersom att det kanske inte alltid fungerar och liknande, 

ibland kan en sån sak vara otrligt jobbig men ändå bäst för båda två i slutändan, 

man kan ha mycket bråk, inte lyssna på varandra, misstro och döma varandra utav 

vad man själv tror utan att man ens är säker..

man känner att man börjar svika och inte finnas där lika mycket, 

man känner att man inte klarar av attt hålla båda under samma vingar utan att dom ger vika, 

så då kan det bli att man blir lämnad och sårad/krossad och det är en sak som händer alla 

förr eller senare, 

så man bör alltid tänka sig för innan man ger någon person en chans och innan man

ger ut sitt hjärta, 

detta är iallafall en sak jag tänker på när jag känner att jag håller på att bli kär..

ett misstag? fine

två misstag? fu, glöm mig, hare bra, fast det är inte du, det är jag, 

lite sådär halv jobbigt när det blir så :/


men har man kärlek till sin familj så finns dom alltid kvar och lämnar inte din sida, 

dom förlåter dina misstag och stöttar/hjälper och finns där under dom 

mest jobbiga och hämska tiderna, 

dom bryr sig, fast ibland känns det som att dom bara vill förstöra när dom är lite väl jobbiga 

men dom gör det BARA  för att dom bryr sig om dig och vill ditt bästa,


kärlek kommer och går, 

men familj är den som alltid kvarstår.~


GLÖM ALDRIG DET !


hare bra nu alla, 

uppdaterar mer sen, 

pusshäi. :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 23:17

Helt sjukt trött nu alltså, funderar starkt på att gå och sova,  hade fixat allt till imorgon och skulle borsta tänderna och allt sånt man gör innan,  OCH TRO FAN INTE ATT JAG BLIR AS PIGG OCH INTE KAN SOVA ._____. aja, snackar med älskling i t...

Av Linus Beastani - 6 oktober 2013 17:25

idag har jag inte gjort just något alls,  mest tagit det lugnt, börjat skriva lite på en ny låt också, känns sjukt bra :) men jag har även lekt lite med mina småsyskon, sjukt trevligt och underhållande,  sen har jag försökt klara levlar i candy...

Av Linus Beastani - 21 juni 2013 08:50

Ett ögonblick jag inte  kommer glömma på riktigt länge eller till och med aldrg är mina första dagar här i Sverige.. Jag kom hit i april eller maj år 2005,  jag gjorde det i hopp om en bättre utbildning, bättre liv och en bra  framtid som sku...

Av Linus Beastani - 20 juni 2013 18:36

Jag har inte så många intressen men dom jag har brinner jag verkligen för,  Mina största intressen är framförallt musik och kampsport (judo)   Musik har jag hållt på med i 2 år typ och jag började med det för att jag  ville förändra mig sjä...

Av Linus Beastani - 19 juni 2013 23:30

Idag har jag inte gjort någonting alls typ,  iallafall det jag gjorde var att jag och en kompis skulle köra moppe typ, fast det gick inte direkt sådär jätte bra.. för alltså det blev typ såhär,   att jag skulle skjutsa honom och så,  det gi...

Presentation


Chululu, nemen hei :D
Skaffade en blogg igen,
Love it or hate it but I hope u like it guys :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards